FIVE TIPS FOR HEALTHY SNACKING

Read our five tips concerning healthy snacking.

健康的なスナックのための5つのヒント

健康的なスナックに関する5つのヒントをお読みください。

1.
Variety is the spice of life. The perfect snack is comprised of vegetables, berries, fruit and whole grain products. These can be supplemented further with a variety of low-fat dairy and meat products.

2.
Good carbohydrates are slowly absorbed, so they keep your blood sugar levels at a suitable level for a long period of time. Good carbohydrates are found in whole grains and vegetables.

3.
Protein and fibre help to keep you feeling full longer. Protein can be found in abundance in, for example, dairy products. Whole grains are a good source of fibre.

4.
Find several easy and healthy snacks that you can rely on, even when in a hurry. It’s a good way to minimise the urge to reach for candy or other treats.

5.
Listen to your body and find the rhythm that best suits you. The number and size of your snacks should fit with your daily schedule and energy consumption. Most people find it helpful to eat every 3-4 hours.

1.

多様性は人生のスパイスです。最適なスナックは、野菜、ベリー、果物、全粒穀物製品を含みます。これらの食品は、低脂肪乳製品や肉製品でさらに補うことができます。

2.

全粒穀物や野菜に含まれる質の良い炭水化物はゆっくりと吸収されるので、血糖値を適切なレベルに長時間保ちます。

3.

タンパク質と食物繊維は、満腹感を長く保つのに役立ちます。タンパク質は、乳製品に豊富に含まれています。全粒穀物は食物繊維の優れた供給源です。

4.

忙しい時でも、あなたに適した簡単で健康的なスナックを見つけてください。キャンディーやその他のお菓子を手に入れたいという衝動を最小限に抑える良い方法になります。

5.

あなたの体に耳を傾け、最も適したリズムを見つけてください。スナック回数と量は、毎日のスケジュールとエネルギー消費量に合わせる必要があります。ほとんどの人は、3〜4時間ごとに食べると便利だと感じています。

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