Oat is a fantastic grain in terms of its nutritional value. Oats are generally used in their whole grain form to preserve all of the important nutritional components of the grain. In addition to beneficial energy and fibre, oats provide a diverse range of vitamins and minerals. Oat contains more protein and fat than other grains. In terms of energy nutrients, the composition of oats corresponds well to the nutritional recommendations for the daily dietary distribution of energy nutrients.

 


FIBRE-RICH OAT PRODUCTS ARE GOOD FOR YOUR STOMACH

Oat fibre helps maintain overall digestive well-being. A significant amount of oat fibre is soluble beta-glucan fibre that helps to control cholesterol levels. The recommended amount of beta-glucan is at least 3 grams per day. One bowl of porridge contains approximately 1.8 grams of beta-glucan.

 

オーツ麦は栄養の推奨事項に対応しています

オーツ麦は栄養価の点で素晴​​らしい穀物です。オーツ麦は一般に、重要な栄養成分をすべて保つために、全粒穀物の状態で使用されます。良いエネルギーと食物繊維に加えて、オーツ麦は多様なビタミンとミネラルを提供します。 オーツ麦は他の穀物よりも多くのタンパク質と脂肪を含んでいます。 エネルギー栄養素の観点から、オーツ麦の組成は、毎日のエネルギー栄養素の食事分布に関する栄養の推奨事項に効果的に対応しています。

繊維質のオーツ麦食品は胃に良いです。

オーツ麦繊維は、消化器系の全体的な健康の維持に有益です。 膨大な量を含むオーツ麦繊維は、コレステロール値を制御するのに役立つ可溶性ベータグルカン繊維です。 ベータグルカンの推奨量は、1日あたり少なくとも3グラムです。 お粥の1つのボウルには、約1.8グラムのベータグルカンが含まれています。

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